NIE PRZEGAP ŻADNEGO PRZEPISU!
Chcesz dostawać powiadomienie na e-mail gdy pojawi się nowy post?
Obiecuję - żadnych reklam, tylko przepyszne przepisy wprost na Twoją skrzynkę! smile

Keto muffinki jogurtowe z żurawiną

Muffinki jogurtowe z żurawiną

Keto muffinki jogurtowe z żurawiną są trochę śniadaniowe, a trochę już świąteczne w charakterze… Bardzo smaczne, miękkie i puszyste. Idealne jako słodki dodatek do herbaty lub na wynos jako śniadanie lub przekąska do szkoły lub pracy.

Keto tiramisu dyniowe

Dyniowe tiramisu na Halloween

Keto tiramisu dyniowe to pyszności utrzymane w iście mrocznych klimatach. Dynia oraz czarne kakao nadają bowiem temu keto deserowi typowo halloween'owy charakter. Jedyne, czego nie musicie się bać to nadmiaru weglowodanów, gdyż – mimo użycia dyni – 1 porcja zawiera zaledwie 5 g węglowodanów netto! 🥰

keto gofry z dynią i kremem dyniowym

Gofry z dynią i kremem dyniowym

Śniadaniowe pyszności w iście jesiennym wydaniu, czyli keto gofry dyniowe z kremem dyniowym. Zaprawdę powiadam Wam, że ten podwójnie dyniowy posiłek godzien jest dyniowego sezonu. Polecam wszystkim miłośnikom dyni! 🙂

keto sałatka z fetą i dynią

Sałatka z fetą i dynią pieczoną

Pyszna sałatka z fetą i dynią pieczoną to świetny pomysł na sezonowe śniadanie lub przekąskę. Sprawdzi się jako lunch do pracy, choć zdecydowanie najlepiej smakuje na świeżo. Idealna na jesień!

keto chleb dyniowy

Chleb dyniowy

Pyszny, sezonowy chlebek w jesiennych barwach poleca się na śniadanie! Keto chleb dyniowy to kolejna udana propozycja w kategorii keto pieczywo. Jest przyjemny w smaku i nadaje się zarówno do zastosowań słodkich, jak i wytrawnych. 🙂

keto sałatka hamburgerowa

Sałatka hamburgerowa

Dekonstrukcja hamburgera w postaci keto sałatki sprawdza się świetnie jako danie na wynos zarówno na śniadanie, jak i na solidny lunch. Generalnie keto sałatka hamburgerowa zawiera wszystko to, co normalnie zawierałby hamburger. Jest więc kotlet, zielenina, pomidor, ogórek i awokado. A zamiast bułki grzanki z keto chleba. Kto się pisze? 🙂

popękane keto ciastka czekoladowe

Popękane ciastka czekoladowe

Pyszne i intensywnie czekoladowe ciastka polecają się do kawy! Popękane keto ciastka czekoladowe to wspaniały keto deser, który zawiera niewiele ponad 2 g węglowodanów netto. No taką dietę to ja rozumiem…! 😀

skondensowane mleko kokosowe

Kokosowe mleko skondensowane

Nie ma to co słodki powrót do smaków z dzieciństwa. 🙂 Kto pamięta upojny smak mleka w tubce, ten wie o czym mowa… 😀 To jest dokładnie ten smak! W dodatku można się nim cieszyć bez wyrzutów sumienia za sprawą kompletnego braku cukru i mleka. Poznajcie keto kokosowe mleko skondensowane, a zakochacie się w nim …

proteinowe keto hot dogi francuskie

Proteinowe keto hot dogi francuskie

Ktoś chętny na hot doga…? Oto pyszne keto hot dogi francuskie w wersji wysokobiałkowej. Nasycą na długo, zaspokoją ochotę na fast food i nie spowodują skoku cukru we krwi. Jedna sztuka to bowiem niecały 1 g węglowodanów netto! 🙂

keto łódeczki z ogórka

Łódeczki z ogórka z pastą z tuńczyka

Keto łódeczki z ogórka z pastą z tuńczyka to propozycja idealna dla miłośników ryb. Pasta z tuńczyka idealnie dopełnia to delikatne w smaku warzywo i współgra z kaparami tworząc prostą, acz przyjemną w odbiorze przekąskę.

keto lody czekoladowe z awokado

Lody czekoladowe z awokado

Co powiecie na takie słodkie orzeźwienie w upalny dzień? Keto lody czekoladowe z awokado sprawdzają się w tej roli wyśmienicie! W dodatku są pożywne i zdrowe! Takie keto lody można jeść bez wyrzutów sumienia! 😀

keto frytki z cukinii

Frytki z cukinii

Szybka i prosta keto przekąska w iście letnim stylu. Keto frytki z cukinii to także świetny dodatek do obiadu. W towarzystwie ostrego sosu lub salsy smakują wyśmienicie. Można je przygotować zarówno we frytkownicy beztłuszczowej, jak i piekarniku. Wychodzą aromatyczne i chrupiące – koniecznie do wypróbowania!

keto lody na patyku

Lody na patyku

Hit lata w wersji niskowęglowodanowej, czyli keto lody na patyku – kilkuskładnikowe źródło mroźnej przyjemności w polewie czekoladowej! W upalny dzień nic więcej do szczęścia nie potrzeba… 😉

najprostsza keto sałatka z kurczaka i awokado

Sałatka z kurczaka i awokado

Pyszna i prosta keto sałatka z kurczakiem i awokado świetnie sprawdzi się zarówno na śniadanie, jak i na przekąskę czy danie imprezowe. Idealna na wynos do pracy lub na wycieczkę! Charakteryzuje się idealnymi proporcjami dla keto diety zapewniając jednocześnie wysoką ilość białka, gwarantuje więc sytość na długo.

Keto pudding chia z awokado

Śniadaniowy pudding chia z awokado

Pyszny kremowy deser na śniadanie? Każdy, kto lubi słodkie śniadania będzie zachwycony! 😀 Keto pudding chia z awokado to spełnienie marzeń na temat szybkiego keto śniadania na słodko… Bardzo sycący i wysoko odżywczy zapewni energię na cały dzień!

keto dip do owoców

Dip do owoców

Piankowy keto dip do owoców to typowo letnia przekąska, idealna na wszelkie garden party. Smakuje wyśmienicie w towarzystwie truskawek, ale sprawdzi się w zestawieniu z wszelkimi innymi owocami niskowęglowodanowymi. Szybkie i proste przygotowanie stanowi dodatkowy plus. 🙂

keto gofry sezamowe

Dwuskładnikowe gofry sezamowe

Gofry, goferki moje ukochane… Dzisiaj przedstawiam keto gofry sezamowe na bazie dwóch składników, których możecie się domyślić po nazwie… 🙂 Wyszły pyszne, zwłaszcza w towarzystwie domowej konfitury truskawkowej oraz bitej śmietany kokosowej, które sprawiły, że to doświadczenie śniadaniowe było wyjątkowo udane. 🙂

keto lody pistacjowe

Lody pistacjowe z awokado

Z nieba leje się żar i najchętniej zanurzylibyście się w wannie pełnej lodu…? Mam na to sposób! A mianowicie keto lody pistacjowe z awokado. Nie tylko świetnie chłodzą, ale także wybornie smakują i stanowią pełnowartościowy posiłek. A to wszystko bez tony cukru! To komu gałkę? 😀

steki z kalafiora

Steki z kalafiora

Ciekawa wegetariańska propozycja inspirowana stekami wołowymi, czyli keto steki z kalafiora. Jest to pyszna alternatywa dla mięsnego posiłku, która pozwala zwiększyć spożycie warzyw. Całość oczywiście utrzymana jest w klimatach niskowęglowodanowych. Polecam!

keto zapiekany budyń

Keto zapiekany budyń

Keto zapiekany budyń to prosty, szybki w przygotowaniu i jednocześnie efektowny niskowęglowodanowy deser. Nada się i na co dzień jako zaspokojenie ochoty na małe co nieco, jak i dla gości, zwłaszcza podany w towarzystwie sezonowych owoców, np. truskawek, malin czy borówek. Pycha!

keto chlebek proteinowy

Ekspresowy chlebek proteinowy

Oto pyszne niskowęglowodanowe pieczywo do zrobienia na szybko, czyli ekspresowy keto chlebek proteinowy. Idealny do kanapek lub do zapiekania w postaci tostów. Smakuje bardzo dobrze, a dzięki dodatkowej porcji białka i sporej ilości błonnika zapewnia sytość na długo.

majonezowe keto gofry z chia

Majonezowe gofry z chia

Pyszne keto śniadanie gotowe w kilka minut…? Odpowiedzią są majonezowe keto gofry z chia! Jedna sztuka to mniej niż 3 g węglowodanów netto! Idealne na letni weekend, w towarzystwie bitej śmietany i sezonowych owoców.

keto czekoladowy sernik z wiśniami

Keto czekoladowy sernik z wiśniami

Keto czekoladowy sernik z wiśniami to pyszne, dekadenckie w smaku letnie ciasto. Niech nazwa Was nie zmyli – nie ma tutaj grama sera… Jest to wyrób całkowicie bezmleczny, a jednocześnie mocno sernikowy w charakterze. No i to połączenie czekolady i wiśni – poezja smaku!

sałatka waldorf

Szybka sałatka Waldorf z parówkami

Klasyczna propozycja sałatkowa, rozsławiona przez kucharza hotelu Waldorf – Astoria to wspaniały sposób na zaproszenie kilku owoców do swojego menu. Sałatka Waldorf w dzisiejszej wersji zawiera dodatkowo kurczaka jako źródło protein. Aby zachować niskowęglowodanowy charakter, zrezygnowano natomiast z winogron. Zachęcam do wypróbowania, bo jest pyszna i pełna witamin!