NIE PRZEGAP ŻADNEGO PRZEPISU!
Chcesz dostawać powiadomienie na e-mail gdy pojawi się nowy post?
Obiecuję - żadnych reklam, tylko przepyszne przepisy wprost na Twoją skrzynkę! smile

keto placki dyniowe z grzybami

Placki dyniowe z grzybami

Keto placki dyniowe z grzybami to iście jesienne połączenie składników i jednocześnie wegetariańska propozycja na lekki keto obiad lub przekąskę. Robi się je całkiem szybko i smakują nieźle, także będą dobrym wyborem nie tylko dla fanów dyni. 🙂

keto jabłecznik warstwowy

Jabłecznik warstwowy

Kolejny pyszny dowód na to, że jabłka na keto diecie wcale nie są całkowicie wykluczone. Oto bowiem keto jabłecznik w pełnej krasie. Efekt w postaci miękkiego i puszystego, a zarazem soczystego ciasta uzyskuje się dzięki warstwom jabłek. Mocno cytrynowe, w angielskim stylu – idealne do popołudniowej herbaty!

kawowy keto budyń z kalafiora

Kawowy budyń z kalafiora

Keto budyń z kalafiora to wyśmienite połączenie smaku i wysokiej gęstości odżywczej, co czyni go solidnym niskowęglowodanowym, a zarazem wegetariańskim śniadaniem. Kto by pomyślał, że na bazie kalafiora, kawy i kokosa wyjdzie coś tak pysznego…?

keto siemianka dyniowa

Siemianka dyniowa

Keto siemianka dyniowa to idealne jesienne śniadanie, stanowiące wariację na temat owsianki. Rozgrzeje i zapewni stabilny poziom energii na długo, a swoim pomarańczowym kolorem wprowadzi w pozytywny nastrój na cały dzień!

wyciszające keto żelki owocowe

Wyciszające żelki owocowe

Pyszne, wyciszające keto żelki owocowe to niskowęglowodanowa wariacja na temat znanych i lubianych kolorowych miśków. Jest to połączenie przyjemności z funkcjonalnością, gdyż oprócz walorów smakowych żelki dostarczają także substancji łagodzących nasze zszargane nerwy. Kto chętny na porcję owoców z CBD?

keto placek z jabłkami

Placek biszkoptowy z jabłkami

Złota jesień pachnie jabłkami, dynią i grzybami. I dokładnie takie aromaty unosiły się dzisiaj w mojej kuchni! 😀 W wyniku tego powstał m. in. keto placek biszkoptowy z jabłkami. Ten jesienny wypiek jest nie tylko pyszny i słodki, ale także całkiem niskowęglowodanowy!

czekodżem śliwkowy

Czekodżem śliwkowy

Jesienne przetwory to dla mnie przede wszystkim czekodżem śliwkowy. Moja ulubiona konfitura, która ląduje nie tylko w naleśnikach, ale także w świątecznych piernikach. Warto wykorzystać właśnie trwający sezon śliwkowy i zamknąć te wspaniałe owoce w słoiczkach.

keto chleb ze słonecznikiem

Chleb łubinowo – lniany ze słonecznikiem

Kolejny keto chleb do kolekcji… Tym razem na bazie mąki łubinowej oraz lnianej. Ze słonecznikiem. Idealny na grzanki i do zapiekania, choć do najzwyklejszych kanapek również nada się perfekcyjnie! 🙂

keto bułka kalafiorowa z budyniem

Bułka kalafiorowa z budyniem i malinami

Marzy Ci się keto śniadanie na słodko…? Oto propozycja, która powinna zaspokoić to zapotrzebowanie… 🙂 Keto bułka kalafiorowa z budyniem i malinami to niskowęglowodanowa wariacja na temat znanej i lubianej drożdżówki z budyniem. Słodka bułeczka w towarzystwie kawy stanowi smaczny pomysł na posiłek, który jednocześnie dostarczy wartości odżywczych. Polecam!

skondensowane mleko kokosowe

Kokosowe mleko skondensowane

Nie ma to co słodki powrót do smaków z dzieciństwa. 🙂 Kto pamięta upojny smak mleka w tubce, ten wie o czym mowa… 😀 To jest dokładnie ten smak! W dodatku można się nim cieszyć bez wyrzutów sumienia za sprawą kompletnego braku cukru i mleka. Poznajcie keto kokosowe mleko skondensowane, a zakochacie się w nim …

keto sałatka z brokułem i jajkiem

Sałatka z brokułem i jajkiem

Keto sałatka z brokułem i jajkiem to pyszny sposób na szybkie i pożywne śniadanie. Szybka i prosta sprawdzi się idealnie w menu osób zabieganych, które równocześnie chcą zadbać o swoje zdrowie. Idealna jako danie na wynos do szkoły czy pracy.

keto krewetki z ostrym dipem pomidorowym

Krewetki z ostrym dipem pomidorowym

Keto krewetki z ostrym dipem pomidorowym to danie zarówno na keto obiad, jak i na imprezę. Typowy finger food w niskowęglowodanowym wydaniu. Z pewnością przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom owoców morza! 🙂

keto sałatka z pomidorami, malinami i fetą

Sałatka z pomidorów, malin i fety

Pyszna i kolorowa keto sałatka z pomidorów, malin i fety to celebracja sezonu, a jednocześnie pyszny pomysł na śniadanie lub przekąskę. Wygląda pięknie i tak samo smakuje… 🙂 A jeśli są tutaj fani barw biało – czerwonych, to tym bardziej przypadnie Wam do gustu! 😉

keto omlet z pomidorami i mozzarellą

Omlet z pomidorami i mozzarellą

Keto omlet z pomidorami i mozzarellą to świetny sposób na rozpoczęcie dnia w sezonie. To kilkuskładnikowe keto śniadanie, które zaspokoi Wasz apetyt na dobre kilka godzin, a jego konsumpcja to istna przyjemność. Polecam fanom włoskich smaków!

keto tort z cukinią

Tort z cukinią i borówkami

Pyszny urodzinowy keto tort, w którym przemycone zostało warzywo. Brzmi intrygująco…? Zapewniam, że keto tort z cukinią jest nie tylko zdrowy, ale i bardzo smaczny! W pełni zatwierdzony nie tylko przez ketoholików, ale również cukroholików, co tym bardziej przemawia na jego korzyść… Wypróbujcie koniecznie! 🙂

keto łódeczki z ogórka

Łódeczki z ogórka z pâté wątróbkowym

Keto łódeczki z ogórka z pâté wątróbkowym to poezja smaku i jednocześnie źródło wielu wartości odżywczych. Nie od dziś bowiem wiadomo, że podroby to prawdziwy superfood… Dodatek orzechów wzbogaca danie smakowo oraz nadaje przyjemnej chrupkości.

keto łódeczki z ogórka

Łódeczki z ogórka z pastą z tuńczyka

Keto łódeczki z ogórka z pastą z tuńczyka to propozycja idealna dla miłośników ryb. Pasta z tuńczyka idealnie dopełnia to delikatne w smaku warzywo i współgra z kaparami tworząc prostą, acz przyjemną w odbiorze przekąskę.

keto łódeczki z ogórka

Łódeczki z ogórka z pastą z fety i pomidorów suszonych

Keto łódeczki z ogórka z pastą z fety i pomidorów suszonych to propozycja idealna dla wegetarian. W tym wydaniu łódeczki zachwycają wyrazistym smakiem i śródziemnomorskim charakterem. Pasta nadaje zdecydowanego tonu, dla którego tło stanowi z pozoru niepozorny ogórek. Całość wieńczą oliwki jako naturalna konsekwencja tego południowoeuropejskiego klimatu.

keto pianka owocowa

Pianka owocowa

Keto pianka owocowa to pyszny, niskowęglowodanowy deser, którego przygotowanie nie zajmie Wam więcej niż kilka minut. W dodatku składa się ze składników, które najprawdopodobniej masz już w swojej kuchni… 😀 Idealny na szybki niedzielny keto deser lub przyjemny podwieczorek. 🙂

keto pâté z wątróbek

Pâté z wątróbki

Keto pâté z wątróbki to pyszny pasztet do smarowania. Pełen wartości odżywczych oraz smaku stanowi świetny pomysł na niskowęglowodanowe śniadanie. Idealny do kanapek na bazie keto pieczywa i nie tylko…

keto tarta kalafiorowa z borówkami

Tarta kalafiorowa z borówkami

Wydaje Wam się, że kalafior nie idzie w parze z borówkami…? Nic bardziej mylnego! Keto tarta kalafiorowa z borówkami to pyszny dowód na to, że to niezwykle udane połączenie! Słodkie, warzywne, a przede wszystkim niskowęglowodanowe i wysoko odżywcze. Polecam do kawy!

keto proteinowe kotlety brokułowe

Proteinowe kotlety brokułowe

Keto proteinowe kotlety brokułowe to niepozorne małe zielone kuleczki, które kryją w sobie niezwykłą moc odżywiania. Stanowią smaczne źródło białka i witamin. Świetnie sprawdzą się jako lekka przekąska lub śniadanie, choć sprawdzą się także w roli dodatku do obiadu. Polecam, także brokułowym sceptykom! 🙂

keto cukinia nadziewana

Cukinia nadziewana kurczakiem i pieczarkami

Kolejny pomysł na wykorzystanie super warzywa, jakim jest cukinia. Tym razem jest to keto cukinia nadziewana kurczakiem i pieczarkami. Pyszne danie obiadowe, które uraczy Wasze kubki smakowe, a zarazem odżywi ciało i umysł. Do wykorzystania w sezonie niejeden raz! 🙂

najprostsza keto sałatka z kurczaka i awokado

Sałatka z kurczaka i awokado

Pyszna i prosta keto sałatka z kurczakiem i awokado świetnie sprawdzi się zarówno na śniadanie, jak i na przekąskę czy danie imprezowe. Idealna na wynos do pracy lub na wycieczkę! Charakteryzuje się idealnymi proporcjami dla keto diety zapewniając jednocześnie wysoką ilość białka, gwarantuje więc sytość na długo.