wałek NIE PRZEGAP ŻADNEGO PRZEPISU! wałek
Chcesz dostawać powiadomienie na e-mail gdy pojawi się nowy post?
Obiecuję - żadnych reklam, tylko przepyszne przepisy wprost na Twoją skrzynkę! smile

Owoce lata

Owoce lata a keto dieta

„Lato, lato wszędzie, zwariowało oszalało moje serce”. Ten cytat z nieśmiertelnej piosenki pewnej formacji najlepiej obrazuje nasze odczucia wobec tej pory roku. Bogactwo świeżych, pełnych smaku i słońca warzyw oraz owoców na wyciągnięcie ręki powoduje, że ją wprost uwielbiamy. Do tego to czas wakacji, urlopów i wypoczynku. Czemu nie uświetnić ich deserami z udziałem truskawek, porzeczek czy jagód…? Stosowanie diety ketogenicznej, która ogranicza węglowodany wcale nie jest tutaj przeciwwskazaniem! Owoce lata na keto diecie to temat, który rodzi wiele niepotrzebnych kontrowersji… Tymczasem można z nich korzystać pod warunkiem, że postawicie na odpowiedni ich rodzaj i rozsądne ilości.

WIĘCEJ O OWOCACH NA KETO DIECIE
Całą prawdę o owocach na diecie ketogenicznej poznacie w kompleksowym przewodniku po diecie ketogenicznej

Wszelkie owoce jagodowe, a także arbuzy czy śliwki z łatwością dają się wkomponować w ketogeniczne menu, gdyż nie zawierają dużych ilości węglowodanów! Pamiętajcie także, że duża część cukrów w owocach to niegroźny z punktu widzenia poziomu cukru we krwi błonnik… Jego wartość odejmuje się od ogólnego poziomu węglowodanów i tę wartość dopiero uwzględnia w kalkulacji makro.

Keto ciasta oraz desery z owocami lata

Keto ciasta i desery pełne owoców lata wcale nie są nierealnym marzeniem… Wystarczy odpowiednio zadbać o dobór składników, postawić na niskowęglowodanowe produkty i można cieszyć się słodkimi potrawami bez wyrzeczeń! Tak więc nie musicie obawiać się owoców na keto diecie!

Jeśli szukacie sposobów na ich wykorzystanie, ale zależy Wam na tym, żeby nie zniszczyły one wypracowanej wiosną sylwetki albo po prostu minimalizujecie udział węglowodanów w diecie, to te przepisy są właśnie dla Was: