wałek NIE PRZEGAP ŻADNEGO PRZEPISU! wałek
Chcesz dostawać powiadomienie na e-mail gdy pojawi się nowy post?
Obiecuję - żadnych reklam, tylko przepyszne przepisy wprost na Twoją skrzynkę! smile

proteinowe keto hot dogi francuskie

Proteinowe keto hot dogi francuskie (Paleo, LowCarb)

Proteinowe keto hot dogi francuskie, czyli śniadanie rodem ze stacji benzynowej… 😉

Jak Wam mija początek tygodnia…? Mnie naszła ochota na śniadaniowe szaleństwo w postaci hot dogów! 😀 No i ukręciłam hot dogi, że ho ho… 😉 Dosłownie kilka minut potrzeba, aby cieszyć się śniadaniem w postaci gorącej parówki w cieście. Oczywiście nie jest to standardowa pszenna buła, tylko niskowęglowodanowa wariacja na ten temat, ale i tak było pyszne! 🙂 Proteinowe keto hot dogi francuskie w zupełności zaspokoiły moją ochotę na ten niezdrowy fast food, a i nasyciły na długo. W dodatku jedna sztuka zawiera mniej niż 1 g węglowodanów netto… Można więc się nimi cieszyć bez wyrzutów sumienia (i bez skoków cukru)!

Proteinowe keto hot dogi francuskie – składniki

🌭Parówki

Bez nich nie da rady przyrządzić tej potrawy… 🙂 Na potrzeby przepisu zostały zastosowane parówki wieprzowe, ale ja dużo chętniej sięgam po parówki drobiowe, z których także można z powodzeniem przygotować takie keto hot dogi.

🥚 Jajka

A dokładniej same białka. Najlepsze są oczywiście z wolnego wybiegu lub ekologiczne i co ważne – nie karmione zbożem. Kury powinny żywić się naturalnie, tym, co normalnie występuje sezonowo w okolicy i co byłyby w stanie same znaleźć w gospodarstwie. Zboża mogą stanowić ułamek karmy, jednak nie powinna to być przeważająca część. Przeważać powinny owady i inne robaki, zielenina, owoce i nasiona. Zimą udział ziarna może być trochę zwiększony. Jajka zniesione przez kury chowane w takich warunkach mają zdecydowanie więcej dobroczynnych, przeciwzapalnych kwasów omega-3. I takie właśnie jajka powinniśmy stosować na co dzień w swojej diecie.

proteinowe hot dogi francuskie
proteinowe hot dogi francuskie

🐄 Peptydy kolagenowe

Stanowią dodatek jednocześnie będący główną porcją białka. Plus, kolagen – czy to pochodzenia morskiego czy wołowego – jest bardzo ważnym aminokwasem, pozwalającym utrzymać zdrowie i dobre samopoczucie, w tym przede wszystkim zdrową skórę, stawy i kości. Wspomaga także układ trawienny, krwionośny oraz procesy metaboliczne. Jest nazywany „białkiem młodości„, warto więc włączyć go do codziennego menu.

🐮 Żelatyna

Zwyczajowo stosowana jest jako składnik galaretek i deserów na zimno. Jest to czyste białko zwierzęce, bogate w bardzo dobrze przyswajalne aminokwasy. Żelatyna jest zbawienna dla naszych jelit, regenerując je i naprawiając tzw. przeciekające jelita. Dlatego warto ją wprowadzić do menu na stałe, nie tylko w postaci deserów… 😛 Istotną kwestią jest jej pochodzenie. Najlepiej, żeby była ekologiczna lub z naturalnego chowu (z bydła pastwiskowego).

TUTAJ znajduje się treść tylko dla członków Plemienia Modern Cavegirl. Zaloguj się lub dołącz do Plemienia w roli ŁOWCY, aby uzyskać dostęp.
Będziesz mieć także możliwość stworzenia jadłospisu z udziałem tego i innych przepisów. Więcej o Plemieniu przeczytasz tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Ocena przepisu