NIE PRZEGAP PRZEPISU!
Zasubskrybuj, aby otrzymywać automatyczne powiadomienia o każdym nowym poście. Obiecuję - żadnych reklam, tylko pyszne przepisy i ciekawe artykuły wprost na Twoją skrzynkę!

proteinowe keto hot dogi francuskie

Proteinowe keto hot dogi francuskie (Paleo, LowCarb)

Proteinowe keto hot dogi francuskie, czyli śniadanie rodem ze stacji benzynowej… 😉

Jak Wam mija początek tygodnia…? Mnie naszła ochota na śniadaniowe szaleństwo w postaci hot dogów! 😀 No i ukręciłam hot dogi, że ho ho… 😉 Dosłownie kilka minut potrzeba, aby cieszyć się śniadaniem w postaci gorącej parówki w cieście. Oczywiście nie jest to standardowa pszenna buła, tylko niskowęglowodanowa wariacja na ten temat, ale i tak było pyszne! 🙂 Proteinowe keto hot dogi francuskie w zupełności zaspokoiły moją ochotę na ten niezdrowy fast food, a i nasyciły na długo. W dodatku jedna sztuka zawiera mniej niż 1 g węglowodanów netto… Można więc się nimi cieszyć bez wyrzutów sumienia (i bez skoków cukru)!

Proteinowe keto hot dogi francuskie – składniki

🌭Parówki

Bez nich nie da rady przyrządzić tej potrawy… 🙂 Na potrzeby przepisu zostały zastosowane parówki wieprzowe, ale ja dużo chętniej sięgam po parówki drobiowe, z których także można z powodzeniem przygotować takie keto hot dogi.

🥚 Jajka

A dokładniej same białka. Najlepsze są oczywiście z wolnego wybiegu lub ekologiczne i co ważne – nie karmione zbożem. Kury powinny żywić się naturalnie, tym, co normalnie występuje sezonowo w okolicy i co byłyby w stanie same znaleźć w gospodarstwie. Zboża mogą stanowić ułamek karmy, jednak nie powinna to być przeważająca część. Przeważać powinny owady i inne robaki, zielenina, owoce i nasiona. Zimą udział ziarna może być trochę zwiększony. Jajka zniesione przez kury chowane w takich warunkach mają zdecydowanie więcej dobroczynnych, przeciwzapalnych kwasów omega-3. I takie właśnie jajka powinniśmy stosować na co dzień w swojej diecie.

proteinowe hot dogi francuskie
proteinowe hot dogi francuskie

🐄 Peptydy kolagenowe

Stanowią dodatek jednocześnie będący główną porcją białka. Plus, kolagen – czy to pochodzenia morskiego czy wołowego – jest bardzo ważnym aminokwasem, pozwalającym utrzymać zdrowie i dobre samopoczucie, w tym przede wszystkim zdrową skórę, stawy i kości. Wspomaga także układ trawienny, krwionośny oraz procesy metaboliczne. Jest nazywany „białkiem młodości„, warto więc włączyć go do codziennego menu.

🐮 Żelatyna

Zwyczajowo stosowana jest jako składnik galaretek i deserów na zimno. Jest to czyste białko zwierzęce, bogate w bardzo dobrze przyswajalne aminokwasy. Żelatyna jest zbawienna dla naszych jelit, regenerując je i naprawiając tzw. przeciekające jelita. Dlatego warto ją wprowadzić do menu na stałe, nie tylko w postaci deserów… 😛 Istotną kwestią jest jej pochodzenie. Najlepiej, żeby była ekologiczna lub z naturalnego chowu (z bydła pastwiskowego).

TUTAJ znajduje się treść tylko dla członków Plemienia Modern Cavegirl. Zaloguj się lub dołącz do Plemienia w roli ŁOWCY, aby uzyskać dostęp.
Będziesz mieć także możliwość stworzenia jadłospisu z udziałem tego i innych przepisów. Więcej o Plemieniu przeczytasz tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ocena przepisu